wawa
Bardzo skuteczna i zaangażowana agencja kreatywna. Co ważne dowożą terminy i ustalenia do końca. Zainwestowany budżet widać szybko w P&L. Polecam. Skorzystajcie z zaproszenia na kawę do biura pięknie położonego nad Odrą. Na klientach z Warszawy zrobiło dzisiaj super wrażenie 😉
Źródło:
Bartek Zielinski
25 wat to świetny zespół. To jedna z firm, które zarażają energia i pozytywnie pobudzają. 25 wat nie poprzestają na tym co robią wszyscy. Zawsze chcą poznać dobrze klienta i zrobić więcej niż jest to oczekiwane. Potrafią obsłużyć mały biznes i dużych graczy. Dodatkowym atutem jest to, że IT maja u siebie. Często polecam 25 wat ludziom, którzy zastanawia się nad profesjonalnym marketingiem w swojej formie, ale trochę się boją.
Źródło:
Anna Kopeć
Młodzi ludzie z masą energii, zaagażowania i własnych inicjatyw. Czego chcieć więcej? Agencja była odpowiedzialna za stworzenie mojego logo i identyfikacji wizualnej, z której korzystam do dziś. Polecam każdej marce w potrzebie :)
Źródło:
Krzysztof Baraniecki
Super zespół. Robią robotę na 200% oraz angażują się w zadania poza pracą. Jak np. Pomoc dla Ukrainy. Jesteście SUPER.!
Źródło:
Piotr Bardadyn
(Przetłumaczone przez Google) 25wat wykonało branding i projekt decku dla firmy konsultingowej i doradztwa podatkowego. Zespół zajął się analizą potrzeb, badaniami rynku, identyfikacją wizualną, projektem talii i ostatecznym rozwojem. Znakomita praca!(Wersja oryginalna)25wat provided branding and deck design for a consulting and tax advisory company. The team handled the needs analysis, market research, visual identity, deck drafting, and the final development. Outstanding job!
Źródło:
Mati Decyk
(Przetłumaczone przez Google) Projekt o mocy 25wat miał ogromną wartość edukacyjną, a dzięki ich głębokiemu zaangażowaniu udało nam się osiągnąć znacznie lepsze rezultaty i przekroczyć oczekiwania, jeśli chodzi o nasz branding i UX.(Wersja oryginalna)A project with 25wat had a great educational value, and thanks to their deep involvement we were able to achieve much better results and surpass expectation when it comes to our branding and UX.
Źródło: