Jakub Jędryka
Świetne podejście do klienta. Pomimo nie produkowanego modelu, udało się znaleźć potrzebną część, w dodatku w "uczciwej cenie" czyli gratis. Taka obsługa klienta pozwala cieszyć się w pełni z oferowanych jednośladów przez producenta. Z czystym sumieniem polecam!
Źródło:
Tomek Kaminski
Jestem właścicielem roweru Rondo RUUT CF2. Wypadła zaślepka. Po kontakcie z firmą wysłali mi na swój koszt zastępczą. Dziękuje. Miło się użytkuje rower a załatwienie sprawy szybkie i sprawne. Kolejny rower też pewnie będzie ze stajni 7anna.
Źródło:
Raven De Bruyne
Przesłałem film przedstawiający siebie na moim nowym rowerze od NS Bike do NS Bikes. W ramach podziękowania przesłali mi teraz mały prezent. Odpowiadają bardzo szybko i przyjaźnie.Zdecydowanie polecam!
Źródło:
Jakub
Producent sprzętu wysokiej jakości. Bardzo miły i pomocny serwis. Zapytałem o dostępność części, nakrętki tylnej osi i błyskawicznie otrzymałem ją kurierem, w dodatku bezpłatnie. Rewelacja!
Źródło:
Robert Solarski
Jeżdżę od 3lat na Rondo Ruut AL1. Nigdy nie było problemu z obsługą klienta i serwisową. Szybki kontakt i szybkie działanie. Polecam i pozdrawiam całą ekipę 😁💪
Źródło:
Sylwek
Kupilem tlumik do sztycy na ktory troche musialem poczekac ale sklep zrekompensowal to rabatem.Polecam.
Źródło:
Robert Lønborg Andersen
(Przetłumaczone przez Google) Świetna obsługa i bardzo pomocna. Zgubiłem śrubę korbową w niedzielę i w ciągu 24 godzin odpowiedzieli na mój e-mail i wysłali mi nową, aby ją wymienić. Absolutnie kocham mój rower Rondo i świetną obsługę, jaką zapewniają.(Wersja oryginalna)Great service and very helpful. I lost a crank bolt Sunday and within 24 hours they answered my mail and sent me a new to replace it. I absolutely love my Rondo bike and the great service they provide.
Źródło:
Remco van Riet
(Przetłumaczone przez Google) Miałem trochę zużytą gumową część mojego roweru Rondo. Chłopaki z 7anna przysłali mi nową część, bez zadawania pytań! Niektóre staroświeckie, dobra obsługa. Dziękuję 7anna!!!!!!(Wersja oryginalna)Had a rubber part of my Rondo bike a little bit worn out. Guys of 7anna sent me a new part, no questions asked! Some old fashioned good service. Thanks 7anna!!!!!!
Źródło:
polilemiusz
(Przetłumaczone przez Google) Panowie z serwisu rowerowego włożyli dodatkowy wysiłek w znalezienie rozwiązania i naprawę mojego roweru na miejscu, tworząc brakujące części. Wielkie dzięki i zdecydowanie polecam ich.(Wersja oryginalna)The guys in bike service put extra effort finding solution and repairing my bike on spot, crafting missing parts. Thanks a lot and totally recommend them.
Źródło:
Bob Ross
(Przetłumaczone przez Google) Pomógł mi szybko i kompetentnie, dostarczając idealnie dopasowane części do mojego roweru Gravelbike firmy Rondo.(Wersja oryginalna)Helped me out quickly and knowledgeable by providing the perfectly fitting parts to my Gravelbike by Rondo.
Źródło:
Petrosilius Zwackelmann
(Przetłumaczone przez Google) W mojej nowej ramie NS brakowało kilku zacisków kablowych. Otrzymałem cały zestaw po wysłaniu maila do wsparcia NS/7ANNA. Bardzo pomocne.(Wersja oryginalna)My new NS frame lacked a few cable clips. Received a full set upon email to NS/7ANNA support. Very helpful.
Źródło: