Andrzej Drąg
Pierwszy kontakt telefoniczny i wiedziałem, że dobrze trafiłem. Umówiłem się na przyjęcie mojego telewizora LG do naprawy i przy kontakcie bezpośrednim z serwisantem upewniłem się w tym przekonaniu. Sprzęt naprawiony w cenie wyceny a co ważne bez zastrzeżeń. Na czas naprawy dostałem mały zastępczy telewizor bez dodatkowych kosztów. Czuć fachowość i nastawienie na satysfakcję klienta. Polecam Serwis i życzę mu dużo klientów.
Źródło:
Luk Ash Von Tzniak
Jestem bardzo zadowolony z naprawy telewizora LG. Bardzo profesjonalne podejście. Zostałem poinformowany o cenie, usterce, diagnozie przed wykonaniem naprawy. Naprawa była bardzo szybka i dodatkowo otrzymałem 3 miesięczną gwarancję. Obsługa bardzo miła. W pełni polecam.
Źródło:
Zygmunt Kwartnik
Oddałem telewizor do naprawy po kilku dniach odebrałem sprawny. Pan w ramach gwarancji obiecał zwrócić koszty naprawy pomniejszone o 50 zł diagnozy jeżeli telewizor zepsuje się w ciągu trzech miesięcy. Bardzo profesjonalne podejście!
Źródło:
Adam Anna Grobelni
Pan z serwisu poradził sobie z telewizorem w dwa dni, był drugim specjalistą któremu dałem do naprawy telewizor tylko ten pierwszy chciał wymieniać części które były w sprzedaży na zagranicznych stronach a pan z Amper serwis postanowił zajrzeć głębiej i znalazł przetarty kabelek, który był przyczyną awarii. Naprawdę polecam bardzo dobry fachowiec.
Źródło:
Zygmunt
Oddałem telewizor do naprawy po kilku dniach odebrałem sprawny. Pan w ramach gwarancji obiecał zwrócić koszty naprawy pomniejszone o 50 zł diagnozy jeżeli telewizor zepsuje się w ciągu trzech miesięcy. Bardzo profesjonalne podejście!
Źródło:
Luk
Jestem bardzo zadowolony z naprawy telewizora LG. Bardzo profesjonalne podejście. Zostałem poinformowany o cenie, usterce, diagnozie przed wykonaniem naprawy. Naprawa była bardzo szybka i dodatkowo otrzymałem 3 miesięczną gwarancję. Obsługa bardzo miła. W pełni polecam.
Źródło:
Julia
Bardzo profesjonalna pomoc. Pan udziela wyczerpującej informacji na temat powstałej usterki, a naprawa przebiega bardzo szybko (w moim wypadku był to tydzień, w tym czasie części były sprowadzane z zagranicy). Życzyłbym sobie żeby wszystkie serwisy działały tak sumiennie jak Amper. Gorąco polecam!
Źródło:
Michał
Bardzo polecam. Bardzo duże doświadczenie. Miła obsługa i uczciwe podejście. Wspaniały fachowiec w swojej branży. Naprawi sprzęt, który wydaje się już do niczego.
Źródło:
Grzegorz
Gorąco polecam. Bardzo miły właściciel. Awaria zasilacza do telewizora SONY zdiagnozowana wstępnie (i trafnie) w rozmowie telefonicznej, potwierdzona na miejscu po przywiezieniu telewizora. Dostałem szczegółowe instrukcje gdzie i jaki model zasialacza zamówić. Wszystko załatwione w ciągu jednego dnia.
Źródło:
Tomek
Pełen profesjonalizm i szybka naprawa telewizora plus miła i sympatyczna obsługa. Oby więcej takich ludzi jak Pan serwisant. Polecam w 100%
Źródło:
Adam
Pan z serwisu poradził sobie z telewizorem w dwa dni, był drugim specjalistą któremu dałem do naprawy telewizor tylko ten pierwszy chciał wymieniać części które były w sprzedaży na zagranicznych stronach a pan z Amper serwis postanowił zajrzeć głębiej i znalazł przetarty kabelek, który był przyczyną awarii. Naprawdę polecam bardzo dobry fachowiec.
Źródło: