Tomasz Cyniak
Bardzo polecam. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. W innym serwisie sugerowali wymianę napędu - koszt kilkaset złotych. W BIKEMAN po sprawdzeniu okazało się , że to tylko hak przerzutki hałasował - koszt naprawy 70zł. Dodatkowo byłem zaskoczony szybkością serwisu. Po niecałej godzinie po oddaniu roweru, dostałem sms-a , że rower gotowy do odbioru. Jeszcze raz polecam :)
Źródło:
Piotr Otto
Jestem bardzo zadowolony z obsługi, zarówno w sklepie, jaki i serwisie. Pomoc szybka i profesjonalna mimo natłoku pracy. Serwisant szybko i tanio "uleczył" niedyspozycje mojego gravela, a sprzedawczyni doradziła zakup akcesorium. Na pewno tam wrócę. Polecam!!!
Źródło:
Jarek Urbaniak
Serwis doradztwo i pełna profeska i komunikatywna nie chcę pisać😀 wyluzowana ekipa. Już kilka lat reaktywują mojego Shwina i zapitala na 100%
Źródło:
Joanna Mirecka
Sklep super:) sprzedawca, który w nim pracuje szczerze doradza, nie wciskając na siłę , obsługa na mega plus polecam
Źródło:
Wojciech
Korzystałem z serwisu. Przegląd roweru trwał tylko 3 dni. Koszt nie różnił się od innych serwisów w Łodzi. Test 2 km rower zaliczył Myślę, że można polecić serwis.
Źródło:
Grzegorz
Serwis pierwsza klasa. Szybko, sprawnie, profesjonalnie, za dobre pieniądze. Kontakt z klientami na 5+. Polecam. W razie potrzeby sam wroce
Źródło:
Kinga
Obsługa rewelacyjna, Państwo świetnie i bez ściemy doradzali. Jeśli przyjedzie się rowerem, bez problemu można go postawić w sklepie, a nie przypinać gdzieś przy ulicy. Dodatkowo świetne rabaty. Polecam!
Źródło:
radiopart1995
Warto było jechać do nich aż z Krakowa! Profesjonalna i uśmiechnięta obsługa gotowa doradzić w każdej kwestii. Rower przygotowany w sposób taki, że mógłbym na nim od razu wracać do Krakowa i ceny których nie oferował żaden inny sklep na południe od Warszawy! Polecam i na pewno będę wracać!
Źródło:
Franko
Polecam jak najbardziej! Obsługa bardzo miła i konkretna. Serwis przyjazny dla rowerzystów nie tylko rekreacyjnych, ale również uprawiających jedną z dyscyplin All Moutain.
Źródło:
Joanna Olech
W sklepach rowerowych oraz serwisach bardzo ważna jest obsługa, która zna się na rzeczy i potrafi doradzić, tutaj panowie serwisanci są wspaniali. Każdemu klientowi poświęcają tyle czasu ile mogą, nie odwalają swojej roboty od niechcenia, przy tym są zabawni i sprawiają naprawdę pozytywne wrażenie. Jedynym minusem lokalu jest samo pomieszczenie, bo jest dosyć klaustrofobiczne, ale w takiej lokalizacji trudno o coś większego.
Źródło:
Rytel Danuta
Jestem klientką sklepu na Wyzwolenia od wielu lat bo jest blisko. po niemiłych doświadczeniach sprzed kilku miesięcy zaczęłam szukać innego sklepu. W sobotę 7 kwietnia poszłam upewnić się w swojej decyzji i i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona zmianami jakie zastałam. Nowa ekipa "młoda" momentalnie i rzeczowo odpowiada na pytania. Jest sympatycznie i wręcz wesoło! Sklep też jakiś ładniejszy. Porzuciłam więc pomysł testowania konkurencji. pozdrawiam całą ekipę!
Źródło: