Danuta Górecka
Jestem zachwycona pracą serwisu . Nie było najmnieszego problemu z przesłaniem brakującej części do inhalatora. Bardzo dziękuję. Już myślę o kolejnych zakupach tej firmy.
Źródło:
Agnieszka Stolarczyk
Świetnie rozwiązany, profesjonalny i bezproblemowy proces reklamacji ?Nebulizator przestał działać w trakcie podawania leku, zadzwoniłam do firmy i po dosłownie kilku godzinach był u mnie kurier, aby odebrać paczkę. Po dwóch (tak, dwóch!) dniach naprawiony sprzęt do mnie wrócił ?Bardzo dziękuję za sprawną i ekspresową naprawę ❤️I oczywiście bardzo polecam! ?
Źródło:
Monika Rotuska
Profesjonalna firma reaguje natychmiast na wszelkie zgłoszenia. Miałam problem z inhalatorem procedura prosta: ankieta dhl zwrot po paru dniach. Bardzo polecam
Źródło:
Arek K
Mam termometr i inhalator, oba sprzęty na wysokim poziomie. Doceniam również lokalne wsparcie biało - czerwonej rodziny?
Źródło:
Aneta Meerkat
Jestem właścicielką nebulizatora microlife. Mialam problem z zakupem jedej części zamiennej. Po kontakcie telefonicznym z firmą chde, blyskawicznie udalo sie zamowić tè część i nastepnego dnia byla juz u mnie w domu. Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu i skuteczności dzialania.
Źródło:
Tomasz Opalach
Bardzo dobra obsługa serwisowa. Firma sprawnie wymienia niedziałające części w ramach gwarancji. Reagują sprawnie i szybko w przypadku zgłoszenia serwisowego, a transport wymienianych części przebiega błyskawicznie.
Źródło:
Warzywko
Polecam. Ciśnieniomierz naprawiony szybko i sprawnie. Serwis sprawnie zadbał o organizację kuriera w obie strony.
Źródło:
Ryszard Rodkiewicz
Jestem w pełni usatysfakcjonowany z usługi wykonanej przez Firmę.Profesjonalizm, szybkość działania, kultura obsługi nie często spotykane. Dziękuję bardzo.
Źródło:
Maja
Super obsługa, szybko i konkretnie i do tego bezinteresowna pomoc w rozwiązaniu problemu, pełne zaangażowanie. Dzisiaj to rzadkość. Szczerze polecam to miejsce. Warto! Dziękuje i Pozdrawiam:)
Źródło: