Jędrzej Przeździęk
Dyrektor Ecommerce Primagran - Producent zlewozmywaków granitowych sprzedający w modelu D2C.Wdrożyliśmy już wszystkie pomysły by poprawić konwersję. Potrzebowaliśmy świeżego spojrzenia, skupienia się na zysku a nie wyglądzie i oparciu decyzji o dane - Digispot, je nam zapewnił i wspólnie budujemy coraz to zyskowniejszy sklep internetowy.Polecam, jeśli szukacie skupienia się na konwersji a nie na wyglądzie.
Źródło:
Kamil Gadomski
Współpracuję z Digispot przy CRO (optymalizacji współczynnika konwersji) już 6 miesięcy, więc śmiało mogę podzielić się opinią. W ciągu tych 6 miesięcy podnieśli w naszym sklepie współczynnik konwersji o ok. 60% co przy skali naszego biznesu dało nam już dodatkowe kilkaset tysięcy złotych. Przed nami jeszcze masa testów A/B, badań i analiz, więc tak naprawdę to dopiero początek wzrostu.Polecam każdemu kto szuka wsparcia w rozwoju i optymalizacji swojego e-commerce.
Źródło:
Łukasz Naklicki
Serdecznie polecam! Chłopaki z DigiSpot mają fajne i elastyczne podejście do pracy. Dają dużo od siebie. Do tego są bardzo responsywni i zaangażowani.Przeprowadzili dla nas audyt UX oraz kodu na platformie na podstawie którego podejmujemy dalsze prace w celu jej optymalizacji.
Źródło:
Piotr Ziołek
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Digispot. Zarówno Michał jak i Adrian mają bardzo dużą wiedzę na temat e-commerce i pomogli podnieść konwersję w naszym sklepie internetowym m.in. poprzez wdrożenie u nas marketing automation.Piotr Ziołek,Pacama Coffee
Źródło:
Sebastian Jan Bereś
Usługi ecommerce na bardzo wysokim poziomie. Najsilniejszymi punktami są komunikacja, zrozumienie person docelowych i przygotowywanie strategii.Doskonały partner do wejścia w ecommerce, bo racjonalnie podchodzi do tematu.Wdrożenie bez większych problemów, mamy nadzieję na dłuższą współpracę :)
Źródło:
Jelly bag
Od 0 do 120 000 zł przychodu miesięcznie w niecałe 2 lata, zachowując przy tym wysokie marże, wysokie ROASy i co najważniejsze sukcesywnie optymalizowany i zwiększany współczynnik konwersji, który w ciągu ostatniego roku został podniesiony o 100%. Jelly bag to pierwsza historia sukcesu chłopaków z Digispot, zyskownego e-commerce, który rośnie wspólnie z agencją 🚀
Źródło:
Klaudia Kapica
Bardzo owocna współpraca. Już w pierwszym miesiącu działania wpłynęły na wyniki i realny wzrost sprzedaży. Zespół pomaga od samych podstaw, więc jest idealnym wyborem dla firm, które dopiero zaczynają marketingowe działania online.
Źródło:
Mateusz Cymbała
Polecam współpracę z Digispot, rozumieją ecommerce jak nikt inny. Tematy UX / UI to ich przestrzeń -- merytorycznie i praktycznie.
Źródło:
Sławomir Bogucki
Bardzo dużo wiedza chłopaków z zakresu optymalizacji współczynnika konwersji i strategii marketingowej. Jakość obsługi na najwyższym poziomie. Z czystym sumieniem polecam!
Źródło:
Whitefly Limited
Profesjonalna agencja i podejście to tematu e-commerce. Bardzo dużo wiedza chłopaków, która przekłada się na wyniki. Polecam!
Źródło: