grzegorz musial
Perfekcja , kultura pomoc przy wyborze auta i odbierze wysoka kultura . Szczególnie polecam Pana Bartka który udzielił szczegółowe informację dotyczące jazdy i eksploatacji pojazdu,zadowolony klient Grzegora
Źródło:
Edek „Z Krainy” Kredek
Jestem bardzo zadowolony z całego procesu zakupu nowej 600ki jak i pierwszej obsługi serwisowej. Szczerze polecam, zarówno ten Salon jak i nową 600kę. Samochód jest naprawdę fajny ;) ...wybrałem zieloną bo pasuje kolorem do oczu.
Źródło:
Małgorzata Leszko-Bąk
Polecam salon na zakup samochodu z całego serca! Podejście do klienta na najwyższym poziomie, dobra komunikacja pracowników, mila obsługa. Widać, że klient jest ważny w tym salonie. Wrócę tutaj jeszcze nie raz.
Źródło:
Szymon Janowski
Profesjonalizm i dobre chęci!!-Pan Łukasz z działu części ogarnął pilną sprawę z tych „nie do ogarnięcia” i to jeszcze przed czasem !Pozdrawiam i polecam!!
Źródło:
Arkadiusz Włodarczyk
Świetny salon Mitsubishi, profesjonalna, miła oraz fachowa obsługa, polecam w 100%, warto naprawdę odwiedzić.
Źródło:
Damian
Zawsze miło, dużo skomplikowanych rzeczy potrafią zdiagnozować na miejscu w 30 min. Koszty naprawy czasami tak niskie że aż zdziwienie że to ASO:) Nie przepłaca się za typowe części eksploatacyjne jak akumulatory, żarówki. Ceny rynkowe!
Źródło:
Krzysiek
Kilka lat temu kupiłem u nich pierwszy samochód, później drugi, kupuję u nich ubezpieczenia, robię przeglądy i nie mam zastrzeżeń - wszyscy są bardzo mili i kompetentni. Gorąco polecam
Źródło:
Kasia
Najlepszy serwis i salon w Krakowie. Szczególnie polecam serwis, chłopaki w biurze doskonale znają się na swojej pracy. POLECAM w 100%
Źródło:
Jacek
Bardzo miła i pomocna obsługa. Nawet gdy nie jest się ich bezpośrednim klientem a jedynie przejeżdżającym potrzebującym z przypadku.
Źródło:
Bhp XXX edycja
Jestem bardzo zadowolony z usług tego serwisu. Sprawdziłem już pozostałe ASO w Krakowie i Auto Krak bije wszystkie na głowę.Pracownicy serwisu usunęli usterkę w kilkanaście minut... inne serwisy próbowały tygodniami... Naprawdę polecam. Za usunięcie usterki zapłaciłem kilkadziesiąt złotych... wcześniej inne serwisy wystawiały mi faktury na setki złotych a usterka nie znikała.Brawo Panowie z Auto Kraka :)
Źródło:
Kinga Łazarek
Jestem zadowolona. Co prawda nie kupowałam tam mojej 500ki ale na serwis jestem regularnie. Ceny wiadomo jak w autoryzowanym ale wybieram go świadomie. Wiedzą co robią
Źródło: