Michał S
Jestem bardzo zadowolony i mile zaskoczony. Zadzwoniłem ze sprawą raczej nieoczywistą i błahą a mimo tego zostałem potraktowany uprzejmnie, z empatią a przede wszystkim profesjonalnie. Dziękuję.
Źródło:
Roman Piotrowski
Duże wrażenie zrobił na mnie sposób podejścia i stosunek do klienta, pełen zrozumienia i życzliwości. Okazało się, że rzecz rzekomo „ nie do naprawienia”, została naprawiona w sposób bardzo profesjonalny i rzetelnie. A co najważniejsze-bardzo szybko! Podczas trwania naprawy miałem możliwość konsultacji mailowej i telefonicznej z przedstawicielem firmy. Daję najwyższą ocenę!
Źródło:
Chris Studzinski Grey Sphere
Kupiłem przed wielu laty Benro. Podczas transportu uszkodziłem śrubę. Gwarancja, choć trwała 7 lat dawno już się skończyła. Odesłałem statyw do serwisu pogwarancyjnego. Naprawa została wykonana... za darmo. Odesłali też na swój koszt.Mega! Tak się zdobywa serca klientów.
Źródło:
Jacek Jasiński
Znakomity kontakt mailowo-telefoniczny. Pomoc w dobraniu zagubionej części statywu bardzo elastyczna (zdjęcia, pomiary, porady itp.).Panowie, to była czysta przyjemność załatwiać z Wami sprawy.Szkoda, że nie ma takiego serwisu we Wrocławiu :( Pozdrawiam Gdańsk!
Źródło:
Tomasz Kulesza
Jestem pod pozytywnym wrażeniem, potrzebowałem część do monopodu, gdzie nigdzie nie można było tego kupić, sprawa załatwiona telefonicznie w 20 minut. Polecam w 100%
Źródło:
Paweł Leśniak
Wszystkie sklepy w Polsce powinny się uczyć jak obsługiwać klienta, szybko łatwo i na temat, sprzęt praktycznie zawsze dostępny od ręki, w razie pytań/problemów natychmiastowa pomoc! POLECAM!
Źródło:
Jan Prosowski
Pełna profeska. Żadnych problemów z zamówionym towarem. Bardzo dobry kontakt telefoniczny. Szybko realizowane zamówienia. Polecam
Źródło:
Michał H
Oddałem mojego tamrona 90mm na regulację. Nie spodziewałem się tak szybkiego wykonania, po 3 dniach obiektów do mnie wrócił. Szybko i solidnie, polecam!
Źródło:
Dawid Zieliński
Fantastyczny serwis - ogrom wiedzy, realnych testów, które pokazują jak dany sprzęt wygląda od strony użytkownika.Polecam!
Źródło:
Piotr Musiał
Sprawnie szybko zlokalizowani usterkę w aparacie i ją naprawili za 2 dni mogłem już robić zdjęcia zrealizowanych prac ogrodowych polecam Piotr Ogrody Gdańsk
Źródło: