Arthur Januszkiewicz
GoPOS jest zdecydowanie najlepszym systemem POS z jakim miałem doczynienie. Nie dość że każda osoba z którą miałem przyjemność rozmawiać jest profesjonalna i pomocna, w szczególności polecam przez wspaniale wsparcie techniczne Pana Karola. W Posie to jest jednak najważniejsze żeby nie zawodziło, a jak już trzeba coś naprawić, to oby był taki Pan Karol który szybko i łatwo podpowie i naprawi. Pozdrawiam
Źródło:
Andrzej Kwapiński
Korzystam z systemu GoPos od kilku miesięcy i jestem pod wrażeniem jego intuicyjności. Nawet osoby bez doświadczenia w obsłudze systemów POS szybko się w nim odnajdują. Co więcej, wsparcie techniczne jest zawsze na najwyższym poziomie – szybkie i skuteczne odpowiedzi na wszelkie pytania. Polecam GoPos każdemu, kto szuka niezawodnego systemu do obsługi sprzedaży.
Źródło:
Łukasz „ŁR”
System bardzo przyjazny w obsłudze, dobry kontakt z suportem. Dzisiaj problem z synchronizacją danych rozwiązany w ekspresowym tempie dzięki Gabrieli. Wielkie dzięki !!Tak można pracować.
Źródło:
Konrad Talaga
Jestem niezmiernie zadowolony z doświadczenia korzystania z systemu GoPOS przez ostatnie dwa lata. To narzędzie znacznie usprawniło operacje w mojej restauracji, zwiększając efektywność obsługi klienta i ułatwiając zarządzanie zamówieniami. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi i niezawodnej funkcjonalności, mogę śmiało polecić system GoPOS każdemu przedsiębiorcy w branży gastronomicznej.
Źródło:
Marcelina Dudek
Jak dotychczas pomoc techniczna online działa sprawnie. Pan Karol w ciągu kilku minut rozwiązał problem synchronizacji z Goorder
Źródło:
Crypto69lover Kamykowski
Nasze bistro odżyło od kiedy używamy GoPosa. Utargi zaczęły się zgadzać dzięki zdalnej kontroli, szybkość obsługi zwiększyła się na tyle, ze robimy większy obrót. Cieszę się, ze serwis namówił mnie na zmianę. I Pan Jacek który do mnie przyjechał również super miły i pomocny.
Źródło:
Patryk Mazurek
Główną zaletą jest oprogramowanie chmurowe. Można dobrać indywidualnie z jakich opcji chce się korzystać, a sam system jest przejrzysty
Źródło:
BroKen RisKy
(Przetłumaczone przez Google) Szanuję to, że naprawdę dbają o swoich klientów ❤️🙌🏻 Dziękuję za kontakt i rozwiązanie mojego problemu, Pani Kamila 🙏🏻 Życzę Pani zdrowia i bogactwa 😊(Wersja oryginalna)I Respect That They Really Care About Their Customers ❤️🙌🏻 Thanks For Contacting Me And Solving My Problem Miss Kamila 🙏🏻 I Wish You Health And Wealth 😊
Źródło: