Michał Tatarkiewicz
Mając niemiłe doświadczenia z firmami tego typu sceptycznie podszedłem do maila, którego do mnie wystosowali. Nie mniej dałem im szansę. Pierwsze zaskoczenie to rozmowa telefoniczna oraz prezentacja, która pokazała skalę problemu na stronie. Współpracuje z Nimi od 4 miesięcy, jest dobrze, zobaczymy co czas pokaże.
Źródło:
Piotr Bachanowicz
Jestem naprawdę zadowolony. Z GrupąM40 współpracuję od końca zeszłego roku. Mimo startowego budżetu widać efekty. Profesjonalizm od samego początku, począwszy od kontaktu przed podpisaniem umowy po obsługę w trakcie trwania współpracy. Nie obiecują gruszek na wierzbie, mówią jak jest i słuchają klienta. Polecam bardzo mocno.
Źródło:
Patrycja Kaczmarek
W 100% polecam Grupę M40 - pełen profesjonalizm na każdym etapie współpracy oraz sympatyczna obsługa. Można liczyć na pomoc i rzetelne doradztwo przy wdrażaniu jak i pozycjonowaniu strony. Elastyczne formy współpracy dostosowane do potrzeb i oczekiwań klienta. Szybka reakcja na każde zapytanie klienta, a co najważniejsze skuteczność działania.
Źródło:
Siechnice Portal Mieszkańców
Konkretna i pomocna analiza SEO. Podczas audytu oprócz zidentyfikowania błędów dowiedzieliśmy też się na co zwracać uwagę i jak poprawiać zasięg naszego serwisu. Duży plus za zróżnicowaną ofertę - dla dużych i małych klientów.
Źródło:
Iwona Piecuch
Bardzo jestem zadowolona z przeprowadzonego audytu. Bardzo rzeczowa i pełna analiza stanu w jakim znajduje się mój sklep. Na pewno w przyszłości powierzę moją stronę Grupie M40. Gorąco polecam.
Źródło:
Iwona Rasińska
Niezwykle ciepli i serdeczni ludzie, a do tego wysokiej klasy specjaliści w swojej branży. W sympatycznej i bezstresowej atmosferze powstała wspaniała strona. Polecam gorąco :)
Źródło:
On Off
Bardzo dobre podejście do współpracy z klientem. Profesjonalne podejście Pani Ani przekonuje do tego, że współpraca będzie jak najbardziej udana.
Źródło:
Przemysław Jankowski
Jeśli chodzi o kontakt z klientem - rewelacja. Poza tym, mają wiedzę, potrafią pokazać, co trzeba zmienić na stronie, no i dopasować ofertę.
Źródło: