Paulina Pyrek
Przesympatyczna obsługa, pomocna, jedzonko na wysokim poziomie, wszędzie czysto = SUPER!Serdeczne pozdrowienia dla Pani Martyny!💐🌺💐
Źródło:
Radeon
Polecam to miejsce każdemu ze względu na położenie hotelu w spokojnym miejscu, pyszne obiady i śniadania, oraz super obsługę Recepcji i Restauracji 😀
Źródło:
Łukasz Wozniak
Obsługa super, ale najbardziej charakterystyczna postać z recepcji Ilona to absolutny hit – zawsze uśmiechnięta, pomocna, ogarnia wszystko na ultra plus!
Źródło:
sopel
Super kelnerzy, szczególnie kelnerka w czarnych włosach i niebieskich oczach. Pozdrawiam gorąco i wpadnę napewno jeszcze raz :))
Źródło:
Bart
Podobało się · Wszystko zgodne z opisem. Na plus przystępne ceny w restauracji. Dużo miejsca parkingowych płatne dodatkowo 35 zł.
Źródło:
Barbara
Podobało się · Bardzo miła i błyskawiczna obsługa, pomysłowy Pan na recepcji zadbał, aby kuchnia przygotowała dla mnie specjalne śniadanie. Pokoje są nowoczesne, ciepłe, zadbane, obsługa przemiła i pomocna. Cisza, spokój, winda nie stuka, okna szczelne i materace chyba we wszystkich hotelach Ibis są niesamowicie wygodne, więc naprawdę można się wyspać.Nie podobało się · Można byłoby pomyśleć o wstawieniu czajnika bezprzewodowego do pokoju.
Źródło:
Karolina
Podobało się · Szczerze polecam. Bardzo czystko i na wysokim poziomie . Bardzo duży parking prywatny 25zl/dobę
Źródło:
Twarda
Ładnie, czysto i spokojnie. Pokoje z łazienką w środku, telewizor i suszarka. Brakowało mi jedynie czajnika w pokoju i gniazdka w łazience, ale na terenie hotelu jest bar i restauracja. Polecam. Byłam tam kilka razy i z pewnością wrócę:)
Źródło:
Anna
Jak na hotel 2*, bardzo dobry. Brakowało mi jedynie czajnika, kubków i herbat w pokoju. Jedzenie w tamtejszej restauracji bardzo dobre. Obsługa miła. Pokoje czyste, łazienka choć mała to bardzo wygodna. Ceny średnie, jak na Poznań nawet niskie. Bardzo tani parking, bo doba tylko 19zl, co jest ogromnym plusem. Polecam każdemu
Źródło:
Bartosz
Chciałbym by wszystkie hotele 2* miały ten standard co Ibis w Poznaniu. Często jeżdżę po Polsce i chciałbym niektórych właścicieli hoteli 3* wysłać do Ibisa na przeszkolenie. Ostatnio dostałem opierd**** bo Pani odebrała telefon gdy dzwoniłem a recepcja była już nieczynna. W sumie to po co odbierała ale bałem się zapytać. Jeżeli chcecie doświadczyć całodobowej przemiłej obsługi możecie dzwonić okrągłe 24h do Ibisa. Ogólnie polecam: *
Źródło:
Krzysztof
Ibis, jak to Ibis. Trzyma dobry sieciowy poziom, a nawet wyróżnia się bo jest nowy, a przede wszystkim pracują tu bardzo mili ludzie. Pozdrowienia dla pracowników recepcji!
Źródło: