Wojciech Popek
Podejście do klienta na 5! Serwis pół roku po gwarancji, ale wymiana ułamanego zgarniacza fusów w ENA8 zrobiona bezpłatnie razem z przeglądem i czyszczeniem. Ekspres przyjęty do serwisu 29 listopada, oddany 3 grudnia.
Źródło:
Maciej
Telefon we wtorek o 12:00 że uszczelka w systemie mleka odpada, nastepnie wyslany mail do dzialu serwisu. Środa godzina 11:30 kurier dostarczył nową dyszę do mleka z uszczelką. Każda firma powinna się uczyć od JURY jak powinno się obsługiwać klientów!
Źródło:
Damian F
Co prawda ekspres nie wytrzymał nawet gwarancji bo padł zaparzacz, ale serwis pierwsza klasa - szybka naprawa i ekspres wrócił jak nowy czyściutki z wymienionymi częściami. Pracownicy serwisu powinni dostać premię za takie podejście do klienta.
Źródło:
Jacek Kuczborski
Jak dla mnie, wzorcowy przykład działań serwisu. Od rozmowy telefonicznej, do zakończenia naprawy serwisowej to 110 % profesjonalizmu! Ekspress jak nowy, zapakowany i wyczyszczony wrócił do mnie po 4 dniach. Brawo Jura! Gratuluję!
Źródło:
Michal Ciura
Serwis prefekt. Ekspres zdiagnozowany i odesłany w ciągu dwóch dni. Ogromny szacunek dla Pana Eryka z działu obsługi za chęć pomocy i spełnianie oczekiwań klientów
Źródło:
Mirek Łyszczarz
Jeżeli chodzi o serwis nie potrafią sobie poradzić z expresem kupionym i używaniu lekko ponad rok czwarty razy już jedzie do serwisu.Serwis wybrnąłz sytuacji zwrot gotówki za sprzęt
Źródło:
Mariusz
Bardzo dobre wrażenia - miła i kompetentna obsługa - po krótkiej diagnozie urządzenie „od ręki” wymienione na nowe! Bardzo dziękuje i polecam!
Źródło:
Jacek Choszczyk
Jestem bardzo miło zaskoczony profesjonalizmem i szybkością działania. To była moja druga wizyta w serwisie z moim ekspresem do kawy. Za pierwszym i drugim razem byłem tak samo profesjonalnie potraktowany. Rzadko wystawiam opinie, ale tu z wielką przyjemnością daję 5 gwiazdek.
Źródło:
Łukasz Zaleski
Z czystym sumieniem polecam serwis Jura. Profesjonalnie i sprawnie załatwiona sprawa.Ekspres 10/10Serwis 10/10
Źródło:
Gosia G
Jedyny kompetetny serwis/sprzedaż ekspresów Jura!Pełne wsparcie posprzedażowe, kompetentna i wyczerpująca informacja,reklamacje załatwiane na poziomie amerykańskim.Szkoda,że trafiłam na ten punkt dopiero po zaliczeniu "niewypału w Katowicach na Korfantego.Polecam każdemu,kto chce być zadowolony i traktowany jak klient, a nie intruz.Pozdrawiam p.Michała z serwisu-mega kompetancje, sympatyczna obsługa,żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi.
Źródło:
Mariusz Dyjak
Wzorowa organizacja pracy serwisu. Dostępność części od ręki. Fachowe porady i mila obsługa. Ceny jedynie są takie Szwajcarskie.
Źródło: