Krzysztof Zoń
Oprogramowanie ze świetnym supportem który działa od razu to jest właśnie klucz do dobrze działającej placówki. Ceny przystępne, pomoc natychmiastowa, bardzo duża ilość funkcji, ogromna elastyczność w wyborze a co najważniejsze - SŁUCHAJĄ swoich klientów! Zdecydowanie polecam
Źródło:
Tomasz Krol
Decyzja o zmianie programu do dokumentacji medycznej była trudna, ale zdecydowałem się na przejście na Proassist ze względu na możliwości jakie daje ten program. Doceniam pracowników firmy, którzy z dużą cierpliwością pomagają w przechodzeniu przez kolejne etapy wdrażania systemu. Tutaj szczególne podziękowania dla Pani Klaudii.
Źródło:
Wromed Praktyka lekarska
Program Proassist działa bez zarzutua w przypadku jakichkolwiek pytań ,Panie z obsługi klienta działają szybko i sprawnie
Źródło:
Joanna Piwowarska
Polecam firmę proassist.W razie problemów lub gdy ja, czy też nasi specjaliści zapomną o czymś jak coś wykonać to odpowiedź jest błyskawiczna. Panie są bardzo miłe.
Źródło:
Anna Guivan
Jestem bardzo zadowolona z oprogramowania ProAssist! Interfejs jest intuicyjny i łatwy w obsłudze, co znacznie usprawnia codzienną pracę. Funkcjonalności są dobrze przemyślane i odpowiadają na nasze potrzeby, a wsparcie techniczne jest zawsze pomocne i szybkie w odpowiedziach. ProAssist to solidne narzędzie, które naprawdę ułatwia zarządzanie i podnosi efektywność naszej pracy. Zdecydowanie polecam!
Źródło:
Natalia Lenarczyk
Jako Trycholog korzystający z oprogramowania Proassist mogę z pełnym przekonaniem polecić go profesjonalistom w branży zdrowia. Oferuje wachlarz funkcji, które usprawniają pracę w gabinecie, poprawiają organizację pracy oraz podnoszą jakość obsługi. Polecam!
Źródło:
Stanisław Michalak
Szczerze polecamy współpracę z firmą Proassist. Obsługa rejestracji i strony internetowej jest na wysokim poziomie. Na wsparcie techniczne możemy liczyć w każdej sytuacji. Wszelkie zmiany na stronie i w rejestracji wprowadzane są w ekspresowym tempie. Zdecydowanie warto!
Źródło:
Marta Potaszkiewicz
Wystawiam zasłużone 5 gwiazdek, ponieważ konsultanci dwoją się i troją każdorazowo, gdy mamy pytania lub prośby o modyfikację ustawień tak by były dopasowane stricte do naszej placówki. Infolinia czynna do późnych godzin wieczornych to skarb! Niestety nie pamiętam imienia Pani konsultant, która wieczorami pomagała mi ustawić układankę 50 usług, które miały zostać udostępnione w kalendarzu online. Najbardziej cierpliwi konsultanci na infolinii ever :)
Źródło:
Katarzyna Kisielewska
Dobra współpraca od już ok. 2 lat z firmą, która wciąż rozwija program do obsługi gabinetu wprowadzając nowe, przydatne funkcjonalności.Gorąco polecam!
Źródło:
am am
Bardzo dobra współpraca, wszystko dobrze wyjaśnione i odpowiedzi na każde pytanie - cierpliwie i na temat. Profesjonalizm
Źródło:
Roman
Bardzo dobra opcja dla mojego Centrum Medycznego. Do tej pory nie widziałem że istnieje możliwość zwiększenia godzin działania mojej rejestracji telefonicznej bez tworzenia dodatkowych etatów. Na moje szczęście trafiłem na miłych handlowców którzy wyjaśnili jak zrobić to w prosty sposób. Pozdrawiam
Źródło: