Bartłomiej Lipczyński
Telefon oddany na naprawę gwarancyjną był gotowy do odbioru w niecałe 24h. Bardzo miła obsługa. Serdecznie polecam! Naprawa profesjonalnie wykonana, przekazana pełna dokumentacja. Szacun, oby tak dalej :)
Źródło:
A w
Bardzo profesjonalne i rzeczowe podejście do tematu. Reanimowali mi TV który ma już 10 lat i to za całkiem rozsądne pieniądze. Jestem bardzo zadowolony i polecić mogę śmiało .Prócz tego miła obsługa dopełnia całości- bardzo dziękuję
Źródło:
Mario Szeryf
Najlepszy serwis do jakiego trafiłem. Oddałem na gwarancji smartfon Samsung Galaxy Grand Prime w poniedziałek a w środę smartfon był do odbioru po naprawie i wymianie baterii.Szybkość i solidność działania tego serwisu jest niezwykła bardzo polecam.
Źródło:
Ziolo
Wszystko na najwyższym poziomie. Bardzo miła obsługa, naprawa wykonana profesjonalnie i ekspresowo.
Źródło:
Andrzej Kulig
Fachowa i uczciwa obsługa, po raz kolejny jestem zadowolony zarówno z naprawy gwarancyjnej i po gwarancji.
Źródło:
Witalij Sokalski
Jeśli naprawiać, to tylko w tym serwisie. Szybka i profesjonalna naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna.
Źródło:
Krzysztof
Obsługa oraz uprzejmość na najwyższym poziomie. Usterka naprawiona na poczekaniu. Widać że serwisant zna się na rzeczy. Podsumowując szybko i profesjonalnie, daje mocne 5!
Źródło:
Katarzyna
Bardzo dobry serwis! Profesjonalna, życzliwa i pomocna obsługa, a sama naprawa szybka i bezproblemowa (gwarancja). Polecam!
Źródło:
Witalij
Jeśli naprawiać, to tylko w tym serwisie. Szybka i profesjonalna naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna.
Źródło:
Michał
Niedawno rozbiłem ekran w swoim Samsungu S7 Edge i postanowiłem go naprawić właśnie tutaj. Rozbity z mojej winy więc oczywiście nie ma mowy o gwarancji. Nie znam się ile powinna trwać wymiana ale ja czekałem 10 dni roboczych. Przy okazji wymiana baterii na koszt Samsunga. Wymiana trochę tańsza niż w nieautoryzowanych serwisach, a jeszcze wymiana baterii i utrzymanie gwarancji w cenie. Moim zdaniem warto tu naprawić swój telefon.
Źródło:
Bartosz
Miła obsługa. Dobre podejście do klienta. Minusem jest to że ciężko znaleźć miejsce do zaparkowania
Źródło: