Dariusz Świderski
Bardzo polecam, naprawa lodówki szybka profesjonalna i w rozsądnej cenie. Dobry kontakt, udało się załatwić temat w ciągu 1 dnia, na czym mi bardzo zależało. Dziękuję
Źródło:
Katarzyna Wójtowicz
Szybka reakcja Panowie byli już następnego dnia po telefonie ... Niestety tylko po dogłębnej diagnozie .... Lodówka umarła śmiercią naturalną. Ale duży plus za reakcję i dojście dlaczego lodówka nie chłodzi.
Źródło:
Aleksander Kowalski
Pełny profesjonalizm. Rozległa wiedza i duże doświadczenie. Trafna diagnoza nieoczywistej usterki. Posiadał odpowiednią część do wymiany. Najpierw myśli a później robi. Umiarkowane ceny.
Źródło:
Ania Nasalska
Super! Jestem bardzo zadowolona z naprawy lodówki, którą zaproponowano już następnego dnia :) Tanio i szybko, polecam jak najbardziej!
Źródło:
Krzysztof
Nie wiem skąd te parę negatywnych opinii, konkurencja? Do mnie na wieś przyjechali bez problemu nie dość że się spóźniłem z powrotem do domu to już czekali pod domem, kompetentni, szybcy i ważne że od roku zero problemów z zamrażarką, dlatego dopiero teraz opinia. Byli u mojej znajomej do naprawy zmywarki i też w porządku. Polecam
Źródło:
Katarzyna
Szybka reakcja Panowie byli już następnego dnia po telefonie. Niestety tylko po dogłębnej diagnozie. Lodówka umarła śmiercią naturalną. Ale duży plus za reakcję i dojście dlaczego lodówka nie chłodzi.
Źródło:
Aleksander
Pełny profesjonalizm. Rozległa wiedza i duże doświadczenie. Trafna diagnoza nieoczywistej usterki. Posiadał odpowiednią część do wymiany. Najpierw myśli a później robi. Umiarkowane ceny.
Źródło:
Savczuk
Polecam z czystym sumieniem, podejmują się najbardziej zawikłanych przypadków usterek bez marudzenia, z którymi autoryzowane serwisy sobie nie radzą i diagnozują wymianę sprzętu na nowy. Usługi na wysokim poziomie, bardzo rzetelni ludzie, ciężko w dzisiejszych czasach o takich fachowców.
Źródło:
Jadwiga
Bardzo sympatyczny Pan udzielił mi teleporady i zmywarka zaczęła pracować. Jestem wdzięczna za pomoc
Źródło:
Maciej
Szanowny Mlodyhy przez wiele lat naszej działalności do serwisu została przyjęta tylko jedna lodówka pod barowa z przebitym ostrym narzędziem parownikiem w lipcu 2017 roku, Jeśli jest pan przedsiębiorcą i chce fakturę WAT to wie pan co to netto a brutto, A wracając do urządzenia jakie mamy nadal na warsztacie to ono nadal czeka na pana jeśli to pan jest właścicielem, a.na przyszłość proszę odbierać telefony lub oddzwaniać na nie odebrane połączenia. Pozdrawiam.serwis.
Źródło: