Kaban
Obsługa bardzo miła, uprzejma, pomocna, kompetentna jak i fachowa. Pracownicy firmy bardzo rzetelnie oraz profesjonalne podeszli do zlecenia. Usługa usunięcia negatywnego wpisu w "BIK" powyzej 60 dni została zrealizowana. Niestety koszt takiej usługi nie był tani, lecz firma sobie poradziła :) Z czystym sumieniem oraz doświadczeniem polecam firmę, poradzą sobie z każdą sprawą do ogarnięcia w "BIK" !!!! Wszystkie koszta firma podaje z góry więc nie ma żadnych dodatkowych opłat.
Źródło:
Paweł Kret
100% satysfakcji.Odzyskane ponad 10 tyś zł.Wszystko bardzo sprawnie i zgodnie z umową. Na bieżąco byłem informowany o postępach w sprawach. Doradcy bardzo mili i uprzejmi. Firma naprawdę solidna, konkretna i co ważne nie poddająca się :) Polecam z czystym sumieniem.Jeszcze raz tym razem publicznie BARDZO DZIĘKUJĘ :)
Źródło:
P K
Polecam Kancelarię Pana Dariusza Orzechowskiego, w miesiąc czasu udało się przenieść moje zobowiązanie ze statusem ponad 120 dni opóźnienia do części statystycznej w banku ING, przy szansach oszacowanych na poziomie 30%. Będę polecał kancelarię każdemu w podobnej sytuacji.
Źródło:
Rafal Kucik
Bardzo fachowa pomoc i kontakt z kancelarią. Otrzymałem cenne wskazówki, które teraz są pomocą w moich działaniach. Polecam.
Źródło:
Leon Mieczkowski
Polecam, sprawa z odzyskaniem srodkow z umowy zamknietej zakonczyla sie sukcesem w zaledwie miesiac.
Źródło:
Małgorzata Bojarczuuk
Profesjonalną i szybka obsługą a najważniejsze ze z bardzo dobrym skutkiem dla mnie bardzo polecam tą firmę robi dobra robotę 😊
Źródło:
Wioletta P
Wszystkie sprawy dobrze załatwione. Nie było problemu z rozwiązaniem spraw odnośnie BIK. Kontakt fantastyczny!
Źródło:
moto mario
Dzięki kancelarii odzyskałem zwrot z prowizji i ubezpieczenia kredytów które zostały spłacone wcześniej wyszło ładna suma dziękuję
Źródło:
Asia Nastałek
Serdecznie Polecam. Biuro GODNE POLECENIA, pełen profesjonalizm. Specjaliści na najwyższym poziomie!!!POLECAM!
Źródło:
Rafał Bednarz
Dostałem zwrot odszkodowania zgodnie z początkowymi ustaleniami. Można poprawić kontakt z klientem.
Źródło: