Tomasz
Wzorowy kontakt z warsztatem. Precyzyjne rozpoznanie usterki. Przed naprawą otrzymałem pełny kosztorys z informacją co trzeba będzie naprawić.Sama naprawa wykonana w trybie expresowym. Naprawa dotyczyła skrzyni automatycznej DSG DQ200.
Źródło:
Jarosław Krajewski
super warsztat! Miałem problem ze skrzynią STRONIC w Audi A7. Po wycenie w serwisie autoryzowanym 14.700zl, zadwoniłem do nich celem zweryfikowania problemu. Okazalo się że zmieszczę sie w 3500zl. Mechatronikę zrobili w 2 dni. Samochód znów jeździ tak jak trzeba 💪💪💪 Bardzo polecam.Duza wiedza ,rozsadnie cenowo,szybka realizacja
Źródło:
Andrzej Mech
Warsztat szybko zdiagnozowal uszkodzenia w skrzyni Ducato 3.0 zaproponował druga na wymianę. Szybko , sprawnie i przystępnie cenowo. Polecam
Źródło:
Kuba Przybylo
Najlepszy Serwis w jakim byłem, godny polecenia i zaufania, obsługa fachowa, profesjonalne podejście do klienta, polecam!!!
Źródło:
Pokazy Konne
Jestem bardzo zadowolony z naprawy skrzyni do woldzwagena t4 Dxz Pełen profesionalizm 👍👍👍 solidna firma .
Źródło:
Piotr
Bardzo profesjonalna obsługa. Naprawa skrzyni DSG wykonana ekspresowo. Pan Paweł chętnie udziela wyczerpujących odpowiedzi i zawsze jest do dyspozycji. Warsztat godny polecenia.
Źródło:
kozak
Naprawa klikania w prawym przegubie. Profesjonalna diagnostyka, dobór optymalnego rozwiązania problemu i skuteczna realizacja. Miła obsługa, empatia oraz zaangażowanie dla klientów z daleka. Polecam.
Źródło:
Stas
BMW X3 2.0 DIESEL-NAPRAWA SKRZYNIA MANUAL, WSZYSTKO ZGODNIE Z USTALENIAMI FACHOWO I RZECZOWO, PRZY OKAZJI REGENERACJA TARCZY SPRZĘGŁA, WSZYSTKO HULA. JEST OK, POLECAM!
Źródło:
Emil
Bylem dzis w tym serwisie. Mila obsluga, szybko wykonali usluge. Wymienili w Vw t5 2 przeguby, kompletne sprzeglo. Cena przystepna.
Źródło:
Marcin
Polecam. Skrzynia pracuje jak nowa. Wycena możliwa już była przez telefon i zgodnie w umówionym terminie oddana. Przejechałem już około 2000tys km i działa bez zarzutów. Pozdrawiam
Źródło:
Adam
Bardzo polecam ten warsztat. Zostałem mile i fachowo obsłużony bez naciągania na zbędne wydatki. Kilka dni po wizycie zadzwoniłem z pytaniem o inną usterkę i bez problemu otrzymałem wyczerpującą informację na jej temat.
Źródło: