Marcin
Jestem pod wielkim wrażeniem szybkości i sprawności działania serwisu. Kontakt 1,5h po otrzymaniu paczki z zegarkiem. Błyskawiczne ogarnięcie tematu. Dziękuję, oby tak dalej👍
Źródło:
Krzysztof Sandurski
Świetna firma. Zadzwoniłem i pomimo upływu okresu gwarancji poprosili o przesłanie źle działającego zegarka. Szybko i sprawnie. Serwis zastrzegł, ze naprawę wykonają gratis. Dzięki stronie mogłem śledzić status naprawy. Odesłali z wymienionym modułem, w ciągu paru dni. Działa świetnie, a ja nie musiałem kupować nowego zegarka. Płatna naprawa przekroczyłaby wartość zakupu nowego. Firma godna polecenia.
Źródło:
Renata Cichos-Kabut
Nie byłam obsługiwana na miejscu, ale kontaktowałam się z serwisem zegarków Polar najpierw mailowo, następnie przez odpowiedni formularz. Szybki czas reakcji, wszystko dokładnie opisane. Co prawda w moim przypadku zakończyło się nie reparacją zegarka, a jego wymianą, ale to wszystko trwało bardzo krótko. Dziękuję!
Źródło:
Kasia Kasia
Oby każda firma miała taki serwis, wszystko na najwyższym poziomie,każdy kontakt z tym serwisem to przyjemność. Zegarek wrócił do mnie po 6 daniach od wysłania a po drodze był weekend. Dziękuję i pozdrawiam
Źródło:
Jakub Górniak
Doskonały serwis zegarków Polar, profesjonalizm w każdym calu. Kontakt z klientem na najwyższym poziomie. Jestem bardzo zadowolony i dziękuję za szybką naprawę zegarka. W poniedziałek wysyłka, w czwartek dostałem zegarek z powrotem - naprawdę się tego nie spodziewałem. Polecam!
Źródło:
Monika R
Wysłałam zegarek do serwisu kurierem i już po dwóch dniach miałam go z powrotem. Błyskawiczna naprawa i wysyłka :) Polecam :)
Źródło:
Tomasz Dzio
Bardzo polecam Polar Serwis Sport Konsulting. Żeby tak każdy serwis podchodził do klienta byłoby super, profesjonalnie podchodzą do swojej pracy, uprzejmość do klientów, fachowa obsługa.Polecam wszystkim. 👍🙂
Źródło:
Michał
Polecam z pełnym przekonaniem! Ich zaangażowana obsługa działa bardzi sprawnie, a jakość świadczonych usług zawsze przewyższa oczekiwania.
Źródło:
Tomasz Klakla
Genialny serwis, rzadko się zdarza żeby serwis był po stronie klienta i sam udowadniał że sprzęt jest jeszcze na gwarancji... a oni tacy są :) bądź jak Sport Consulting!
Źródło: