Marcin P
Sprawdzenie auta przed zakupem odbyło się w sposob profesjonalny. Dzięki wiedzy i spostrzegawczowci diagnostyki szybko okazało się że auto nie jest warte uwagi a co dopiero zakupu. Oczywiście miało być bezywpadkowe i garazowane :) Dziękujemy
Źródło:
Beata Wiklińska
Zdecydowanie polecam. Miła i profesjonalna obsługa. "Swój" pierwszy przegląd zaliczyłam zaskakująco miło, chociaż wcześniej mnie straszono, że większość diagnostów jest niezbyt uprzejmych :) Na stacji jest schludnie, miałam podgląd do stanowiska diagnostycznego.
Źródło:
NicONasBezNas
Swietna stacja przegladu technicznego :) Szybki termin, szybki przeglad, fachowa i przemila obsługa. Polecam :)
Źródło:
Olek Waszkiewicz
Nowoczesna stacja kontroli pojazdów. Fachowa obsługa. Można się umówić na konkretną godzinę.
Źródło:
Magdalena
Szkoda, że przegląd jest tylko raz w roku, bo z pewnością przyjeżdżałabym częściej: D polecam, profesjonalna i miła obsługa:)
Źródło:
Ireneusz
Szybko sprawnie i widać że diagnosta zna się na swojej robocie profesjonalnie sprawdzone auto i wiem że mogę spokojnie nim jeździć.
Źródło:
Karol
Świetna, fachowa obsługa. Bardzo uprzejmy i miły Pan. Wszystko jasne i profesjonalnie wytłumaczone
Źródło:
expert
Zdecydowanie polecam. Profesjonalizm i bardzo dobrze prowadzony kalendarz przeglądów o który dba stacja kontroli przed planowanym terminem otrzymujemy SMS z przypomnieniem dla zapominalskich Rewelacja!
Źródło:
Pawel
Pełny profesjonalizm i wyczucie, nie robią z błahych spraw problemów a jednocześnie surowi i nieugięci w przypadku usterek poważnych i zagrażających bezpieczeństwu. Przemiła obsługa, zawsze na czas. Polecam!
Źródło:
Mariusz
Fachowa obsługa, byłem tam w celu sprawdzenia samochodu przed kupnem, sprawdzenie przebiegło tak jak powinno wyglądać, Stacja godna polecenia
Źródło:
Radek
Na pewno nie chciałem pracować na poczcie i wstawiać pieczątki jak leci:) Przykro mi, że auto było niesprawne i mimo, że zapłacili Państwo za przegląd pieczątki w dowodzie brak. Auto niesprawne-zagraża bezpieczeństwu Pani/Pana oraz innym użytkownikom ruchu. Nie ma co się irytować, naprawić i przyjechać. Niestety mentalności klientów nie zmienimy.ps pracuję tu od początku, więc kiedyś było miło teraz nie? Dziwne.
Źródło: