bartzz
Z powodu skoku napięcia w sieci uszkodzeniu uległ mój sterownik FlyingDesk. Mimo że zakup został dokonany ponad cztery lata temu, firma bez wahania odebrała urządzenie, naprawiła je i odesłała do mnie, wszystko na własny koszt. Dzięki temu mogę dalej bez przeszkód korzystać z biurka. Takie podejście zasługuje na najwyższe uznanie, inne firmy mogą się od Państwa uczyć. Serdecznie dziękuję!
Źródło:
Krzysztof Bętkowski
Użytkuję stelaż elektryczny FlyingDesk od prawie 3 lat, działa bez zarzutu. Niestety ostatnio zdarzyła się usterka i prawdopodobnie z powodu wystąpienia przepięcia w sieci elektrycznej uległa uszkodzeniu przetwornica napięcia sterownika stelaża. Pomimo, że gwarancja nie obejmuje tego uszkodzenia firma SULMET zaoferowała naprawę sterownika na bardzo korzystnych warunkach :) Serdecznie polecam współpracę z tą firmą :)
Źródło:
Łukasz Konopka
Bardzo się cieszę, że zdecydowałem się na współpracę z lokalną firmą! Obsługa na najwyższym poziomie – szybka reakcja, profesjonalizm, a do tego miła i pomocna ekipa. Pan Bartek ekspresowo rozwiązał problem z moim biurkiem, pomimo sezonu świątecznego i faktu, że mechanizm ma już prawie 6 lat. Na pewno wkrótce wrócę do tej firmy, bo planuję projekt nowego biurka do gabinetu. Polecam z całego serca!
Źródło:
Kamil Banach
Bardzo szybki kontakt, miła obsługa, problemy z dostawą (kurier się zagubił z jedna przesyłką), zostały bardzo szybko i pomyślnie rozwiązane, a produkt jest bardzo dobrze zapakowany.
Źródło:
Kamil Sienkiewicz
(Dotyczy biurka Flyingdesk.) Bardzo dobre biurko, bardzo stabilne nawet w najwyższym ustawieniu, wygodne w codziennym użytkowaniu. Obsługa klienta pierwsza klasa.
Źródło:
Rodzina Bąk
Bardzo dziękuję za pomoc i instrukcje. Profesjonalne podejście i cierpliwość Pana Bartka ułatwia rozwiązanie problemów.
Źródło: