Tomasz Wawrzonkiewicz
Wszystkie serwisy powinny brać przykład z pan tam pracujących bardzo mila obsługa i posiadająca wiedzę bardzo dziękuję
Źródło:
Karolina Górska
Jestem bardzo zadowolona z serwisu mojego Samsunga Flip - cały czas mi się zawieszał a od aktualizacji w tym autoryzowanym serwisie jest wszystko OK. Polecam
Źródło:
Michal Moszynski
Szybko i sprawnie wymienili baterię w smartfonie, zamówiłem ją przez telefon i umówiłem się na wymianę, która trwała dokładnie 2 godziny, jak zapowiedziano. Na czas wymiany otrzymałem aparat zastępczy. Dwa lata wcześniej serwisowalem telefon kupiony za granicą, też wszystko super.
Źródło:
Karolina Matusiak
Polecam serwis z całego serca. Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Dzięki wam telefon dostał 2 życie. ❤️
Źródło:
Jan Palka
Kilka lat temu trafiłem do serwisu Telkat z polecenia znajomego od tamtej pory kilkukrotnie korzystałem z serwisu w sprawie naprawy telefonu i zawsze byłem zadowolony. Ostatnio naprawiałem Samsunga Żony, naprawa trwała 2 godziny. Serwis stawia na jakość, sprzedaje orginalne akcesoria o które coraz trudniej.
Źródło:
Artur
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Szybka i trafna naprawa zacinającego się telefonu. Do oceny nie uwzględniam kosztów naprawy, ponieważ telefon serwisowany w ramach gwarancji. Co do samego pomieszczenia, to nowecześnie urządzony i w dobrej lokalizacji - widoczny z daleka.
Źródło:
Anna Mierzwicka
Polecam gorąco. Obsługują przemiłe Panie, które nie tylko slużą pomocą, ale także posiadają dużą wiedzę. Byłam pozytywnie zaskoczona . Telefon został naprawiony w ciągu 2 godzin.
Źródło:
Daria Krymkowska
Pełen profesjonalizm. Najlepszy i najszybszy serwis. Indywidualne podejście do klienta. Zdecydowanie polecam :)
Źródło:
Kuba B
Wysłałem telefon w poniedziałek o 17:00; we wtorek o 17:00 był naprawiony - po wszystkich testach. Profesjonalna i bardzo miła obsługa, która jako jedyna w Polsce zainteresowała się mną i wymieniła front LCD w Honor 8 Pro
Źródło:
Aleksandra Wyporkiewicz
Ekspresowa wymiana tylnej pokrywy w Huawei P9. Telefon wysłałam w poniedziałek i w środę mam go już z powrotem. Super obsługa.
Źródło:
Gyalchester Ayyy
Polecam zdecydowanie. Telefon (S7 Edge) wylądował drugi raz w naprawie. Za 1 razem był to aparat, który musiał być zamowiony. Naprawa mimo wszystko trwała tylko 3 dni. Pare dni temu oddałem telefon drugi raz ze względu na popularny różowy pasek na wyświetlaczu. Oddając w poniedziałek, telefon był do odbioru we wtorek w stanie lepszym niz został oddany (metalowe obramowanie, bateria). Polecam bez zastanowienia!
Źródło: