Rafał Zaborowicz
Bardzo dobry fachowiec , pełen profesjonalizm i super obsługa . Polecam tego pana i jestem mega zadowolony .
Źródło:
Katarzyna Janocińska
Polecam bardzo gorąco firmę TGS SERWIS. Mój problem dotyczył elektrycznego podgrzewacza wody firmy Ariston. Kontakt telefoniczny możliwy była nawet w sobotę. Panowie przyjechali bardzo szybko, zdiagnozowali usterkę i rozwiązali problem. Doskonały kontakt telefoniczny, wszystko przebiegło tak jak zostało wcześniej ustalone.
Źródło:
Dominik Szałkowski
Polecam i daję maksymalną ocenę. Miałem awarię pieca Ariston Genus One. Pan Arek przyjechał na drugi dzień, poprawnie zdiagnozował usterkę i od razu naprawił, ponieważ posiadał części zamienne. Nie udało się to poprzedniemu serwisowi, nawet po kilkudniowej walce. Profesjonalizm i zaangażowanie. Dodatkowo zawsze mogłem liczyć na jego wsparcie telefoniczne.
Źródło:
Tomasz
Wstałem rano i okazało się że nie mam cieplej wody. Telefon do TGS SERWIS i po temacie. Pan szybko zdiagnozował co jest przyczyną, po czym pokierować co należy zrobić. Polecam firmę.
Źródło:
Piotrek
Bardzo konkretny fachowiec z wiedzą i doświadczeniem. Uczciwe podejście do klienta co w tych czasach staje się rzadkością.
Źródło:
Robert
Korzystam z usług serwisu od momentu zakupu mieszkania. Zawsze profesjonalnieZawsze najszybciej jak to możliweNiestandardowe podejście do klienta, problemu, chęć jego rozwiązania oraz ekspercka wiedza są wizytówką tej firmy. Gorąca polecam.
Źródło:
Magda
Świetny kontakt, błyskawiczna reakcja i naprawa od ręki pieca gazowego. Można na nich polegać, polecam 100%
Źródło:
Krzysztof
Polecam ten serwis - fachowe i rzetelne podejście, zaangażowanie w rozwiązanie problemu, dobra komunikacja z klientem. Mój kocioł gazowy był "złośliwy" i błędy wystąpiły akurat nie podczas wizyty pana serwisanta, jednak kocioł mimo to został dokładnie przejrzany i zdiagnozowany pod kątem różnych możliwych słabych punktów. Serwis komunikował się ze mną także po wizycie, by potwierdzić prawidłowe działanie kotła. Daję "5".
Źródło:
Mirka
Super pozytywny i pomocny Pan. Telefonicznie pomógł rozwiązać problem z piecykiem, szukał pomysłu tak długo aż znalazł. Dałabym Panu sześć gwiazdek ale niestety jest tylko pięć
Źródło:
Sylwester
Miałem usterkę kotła gazowego w szczycie sezonu grzewczego. Wykonałem kilkanaście telefonów w poszukiwaniu części zamiennej i spotykałem się głównie z niechęcią do podjęcia sprawy. Dopiero panowie z TGS pomogli w wytypowaniu części i błyskawicznie ją wysłali. Bardzo dobry kontakt oraz zaangażowanie w sprawę. Życzę sobie i wszystkim takich kompetentnych serwisantów!
Źródło:
Zdzisław z Częstochowy
Pan Arkadiusz jest wyjatkowo profesjonalnym fachow. cem. Korzystanie z jego wiedzy przynosi wymierne korzyści. Do tego ogromna kultura i uprzejmość. Sprawność organizacyjna na majwyzszym poziomie !
Źródło: