Irena Staciwa
Polecam serwis Toyoty za profesjonalną i miłą obsługę. Bardzo dobra współpraca ASO z lawetą w ramach usług assistance polisy w PZU- auto było zabierane późną nocą. Moja Yariska Hybrid odmówiła posłuszeństwa i konieczna była wymiana akumulatora. Pani Paulinka szybko zorganizowała nam termin naprawy. Pan Leszek z serwisu konsultował z nami koszty wykonania usługi, odbiór auta bez żadnych opóźnień. Dziękujemy raz jeszcze.
Źródło:
Rom Zmij
Miła, fachowa obsługa, szybko wykonany przegląd, pełna informacja o stanie auta i wykonanych pracach. Po przeglądzie samochód oddany umyty i odkurzony. Nie do końca odpowiadał mi zapach środka do dezynfekcji klimatyzacji. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i polecam ta ASO.
Źródło:
Krzysztof Niedek
Serwis w starej toyocie godny polecenia. LagunaNajlepszy serwis jaki znam, uczciwy, rzetelny, niezawodny, co do cen to serwisowe. Wymieniałem opony w Toyocie i miałem wgnieciona felgę, poprosiłem i mi ją naprawili. Super wielkie dzięki.Nie to co w tym drugim głównym serwisie zostawili mi uszkodzona, założyli opony i będzie Pan zadowolony.
Źródło:
Joanna Szydłowska
Profesjonalizm w każdym calu. Miła obsługa. Człowiek czuje się zaopiekowany. Sama nie zamienię na inny salon i będę polecać z czystym sumieniem innym.
Źródło:
Michal michal
Przyjemnie i profesjonalnie. Pani Iza pozytywnie zaskoczyła wiedzą techniczną przy odbiorze auta. Kawka ciacho i uśmiech na twarzy, miejsce godne polecenia.
Źródło:
paweł piątkowski
No to już wiem gdzie będę serwisował moja RAVKĘ!!! Jeżeli będzie inaczej wystawię 2 komentarz :-))
Źródło:
Dariusz
Przeglądy, serwis i naprawa/wymiana sterownika klimatyzacji pojazdu Lexus. Konkretne podejście, przystępna cena (jak na Lexusa w stosunku do serwisu Lexusa). Polecam serwis.
Źródło:
Anna
Miła obsługa, przegląd gwarancyjny wykonany sprawnie, plus zgłoszone problemy sprawdzone i wyjaśnione bez problemu. Wszystko ok.
Źródło:
Robert
Panie obsługi klienta bardzo mile i pomocne. Generalnie korzystam od wielu lat i jestem bardzo zadowolony.
Źródło:
Marcin
ASO Toyota - od pierwszego kontaktu telefonicznego poprzez kontakt mailowy i obsługę na miejscu, poczucie pełnej troski o klienta i fachowego rozwiązania problemu. Krótko mówiąc - Perfekcyjni ProfesjonaliściSzczególne podziękowania za miłą i fachową obsługę dla Pana Grzegorza i Piotra! Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu - Marcin - Świnoujście
Źródło:
Arkadiusz
Jeśli chodzi o serwis osobiście jestem zadowolony. Kierownik serwisu elastyczny, cierpliwy. Wytłumaczył wszystko i zważa na uwagi klienta. Robiłem generalną naprawę silnika TLC 120. Dobra komunikacja między klientem a serwisem. Byłem informowany w postępach naprawy z załączanymi zdjęciami. Jest ok.
Źródło: