Czarnulka
Super obsługa najpierw u Pana Kamila na stanowisku od spraw blacharskich i u Pana Damiana stanowisko serwisowe . Obie sprawy załatwione na jak najwyższym poziomie.
Źródło:
Grazyna Sieczka-Michta
Obsługa klienta w salonie Toyota Romanowski Kielce zasługuje na wyróżnienie. Pan Zbyszek Wójcik dzięki swojej kompetencji i uprzejmości przyczynił się do kupna Toyoty Yaris. Od chwili zainteresowania z mojej strony tym samochodem byliśmy w kontakcie, udzielał konkretnych odpowiedzi na moje pytania. Dziękuję. Pozdrawiam.
Źródło:
Maciej Michnowski
Pierwsze auto od Toyota Romanowski kupiłem w 2020 roku, dziś odebrałem trzecią już Toyotę. Jestem bardzo zadowolony z aut oraz przemiłej i profesjonalnej obsługi całej załogi, zarówno działu sprzedaży jak i serwisu. Pan Marcin Wydrych to super sprzedawca, bardzo pomocny, kompetentny i serdeczny. To samo tyczy się Pana Kamila Witkowskiego z działu detailingu - super fachowiec. Dziękuję za wszystko i do zobaczenia przy kolejnych zamówieniach.
Źródło:
Grzesiek S
Kupiłem używaną corolle. Sprawę prowadził p. Marek D. Polecam. Profesjonalna obsługa, doradztwo. Prezentacja auta, obsługa klienta nawet poza godzinami pracy. Kupiłem dzis i jestem zadowolony. Potrafił przyjechać po mnie na dworzec. Kraków powinien się od Kielc uczyć. Za jakiś czas zupdateuje o wrazenia z kupionego auta. Na dziś wszystko super. Szkoda ze Kielce tak daleko.... pojechałbym na serwis tez do Nich.
Źródło:
MJ
Zdecydowanie najwyższa jakość obslugi Klienta spośród większości salonów w Kielcach w których byłem.Zdecydowanie polecam Pana Dominika jako doradcę Klienta.Pełen profesjonalizm przy jednoczesnym zachowaniu przestrzeni dla Klienta: 10/10.
Źródło:
Sylwia Domagała
Serdecznie polecam salon - obsługa i doradztwo na najwyższym poziomie. Dzięki wysokim kompetencjom i wiedzy Pana Pawła cały proces zakupu przebiegł bezproblemowo :) Ten salon to wzór - profesjonalizm pod każdym względem.
Źródło:
Dwie Czereśnie
Szybko, miło, sprawnie choć czasami zdarzają się drobne wpadki. Ale widać podejście korporacyjne i typowe dla takich firm dbanie o klienta. Ale jest sympatycznie. Ceny usług jak w sieci salonów, dość wysokie, obsługa techniczna jak do tej pory w porządku, sprzedaż samochodów- myślę że się starają i większość sprzedawców jest kompetentna.ogolnie polecam.
Źródło:
Waldemar Kołba
Umówiona wizyta na 15 - tą odbyła się zgodnie z planem. Po wypełnieniu formalności auto trafiło do serwisantów. Jestem pozytywnie zaskoczony bo po wymianie oleju i filtrów, auto wróciło do mnie umyte tak wewnątrz jak i na zewnątrz a nie było wcześniej o tym fakcie mowy. Cena jak się okazało była też niższa o kilkadziesiąt złotych niż ta która podana była przy uzgodnieniach przez telefon - osobiście polecam
Źródło:
janusz bochenek
Damian nasz opiekun 😍😍😍, za każdym razem służy fachową radą i pomocą. Minus to brak miejsc parkingowych
Źródło:
Paul Dabkowski
Serwis rewelacja. Pełna kompetencja i szacunek do klienta, jak również do jego pojazdu. Samochód oddany szybko, sprawnie i w nieskazitelnym stanie. Serdecznie polecam i pozdrawiam.
Źródło:
Grażyna Pyk-Półtorak
Kupiłam 10 lat temu VERSO ,jestem bardzo zadowolona z auta ,cyklicznie korzystam z serwisu. Oceniamy firmę bardzo dobrze❣️
Źródło: