Małgorzata Rygielska
Dziekuje panu Aleksandrowi za szybką i fachową pomoc. Jestem osobą nietechnczną😄 więc rutery i dekodery to dla mnie czarna magia. 😳Pan Aleksander ze stoickim spokojem tłumaczył co jest co i usunąl usterkę. Brawo!!! 👍
Źródło:
Mieszko Pierwszy
Serdecznie polecam serwisanta Pana Aleksandra, szybko zdiagnozował problem i sprawnie usunął usterkę.Był bardzo uprzejmy i cierpliwie wszystko mi wytłumaczył.
Źródło:
Piotr B-k
Zakupiłem nowy router w celu polepszenia zasięgu w domu. Pan Aleksander go skonfigurował w siedzibie firmy, następnie pomógł telefonicznie ustawiając go zdalnie. Efekt finalny zadowalający, a wszystko działa :).
Źródło:
Dawid Wiśniewski
Rano pojawil sie problem z brakiem internetu jednak po telefonie do serwisu technicznego w kilka minut sprawa została rozwiązana.Pan Aleksander ekspresowo pomógł w temacie i internet juz dziala bez problemu
Źródło:
Maciej
Szybkie i profesjonalne naprawienie sprawy przez Pana Aleksandra po awarii prądu. Dziękuję i życzę jak najmniej problemów.
Źródło:
Sebastian
Polecam serdecznie, na wyróżnienie zasługuje również dział pomocy technicznej a w szczególności Pan Aleksander O. Który to w profesjonalny i miły sposób rozwiał wszelkie wątpliwości i rozwiązał problem. Polecam!
Źródło:
Dominika Sadowska
Dziekuje za szybką pomoc w podlaczeniu telewizji, Pan Aleksander Olszewski, bardzo sprawnie zajął sie moja sprawa. Polecam
Źródło:
Elzbieta Szafranska
W czasie rozmowy telefonicznej p. Aleksander pokierowal nami tak, ze wszystko wrocilo do stanu normalnego. Dziekuję
Źródło:
Wojciech Kaczmarczyk
Pan Aleksander szybko podpowiedział co może być przyczyną problemu i podpowiedział jak można go rozwiązać. Bardzo miła i konkretna rozmowa, polecam tego Pana.
Źródło:
Adam Biłyk
Firma profesjonalna, działa szybko i dobrze. Montażysta P. Jerzy bardzo pomocny w ustawieniach łączy, dobra współpraca, polecam
Źródło:
Ryszard Borowski
Początkowo sądziłem że jakiś problem jest z siecią po konsultacji z panem Aleksandrem z pomocy technicznej okazało się że problem leży w ruterze.W wyniku bardzo rzetelnej konsultacji i wyjaśnienia zagadnienia, zapadła decyzja o wymianie urządzenia co rozwiązało problem.
Źródło: