To NieJa
Sprzęt z najwyższej klasy w przystępnych cenach. Miałem zamiar kupić coś nowego jednak sprzedawca namówił mnie na przetestowanie tańszego laptopa z biznesowej klasy. Zaoferował mi możliwość zwrotu jeśli coś będzie nie tak. Nie zawiodłem się, nowe laptopy ze sklepowych półek nie dorównują mu parametrami i jakością wykonania. Oczywiście nie skorzystałem z możliwości zwrotu i stałem się szczęśliwym posiadaczem laptopa firmy Dell. Polecam
Źródło:
Piotr Pociask
Dobry doradca. Pomogl wybrac wlasciwy monitor do mojej pracy. Najpierw posluchal, a pozniej pokazal kilka modeli. Jeden okazal sie byc idealny.
Źródło:
Mira
Szybka, fachowa i miła obsługa. Zapoznanie klienta z całym procesem naprawy usterki i jej pełną wyceną. Dobry kontakt telefoniczny. Oceniam bardzo na plus! Polecam
Źródło:
Marzena
Gorąco dziękuję Serwisowi za super radę i bezinteresowną pomoc. Pełna profeska, wielkie dzięki!
Źródło:
Marcin
Klejenie zawiasów w laptopie. Fachowa robota. Panowie wszystko wytłumaczyli i zrobili co trzeba. Polecam ten serwis
Źródło:
Wiktor
Zostawiłem laptopa w serwisie z rozwaloną matrycą. Panowie wszystko wytłumaczyli co mogło się stać i co należy wymienić. Laptop był gotowy po 4 dniach. Widać, że panowie znają się na rzeczy. Ogólnie cały serwis oceniam na 5.
Źródło:
Piotr
Laptop upadł mi na ziemię i się roztrzaskał. Na miejscu konkretnie zostało mi wyjaśnione co zostanie zrobione i za ile, laptopa odebrałem po kilku dniach, wygląda o niebo lepiej i działa lepiej niż przed naprawą! Polecam!
Źródło:
Tomasz
Polecam! Mega pozytywny kontakt z właścicielem! Pomimo sporego nakładu pracy ogarnął mojego laptopa bardzo sprawnie. Zresztą dobry fachowiec zawsze ma dużo pracy!
Źródło:
Krzysztof
Kozacki serwis. Pan bardzo miły. Widać że zna się na rzeczy. Wszystko ci wytłumaczy co może się dziać z twoim sprzętem. Pan naprawił mi pada od ps4 odrazu jak przyszedlem w 2 min bo miałem mała usterkę i to za darmo. Polecam
Źródło: