Urszula Burz
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą Zwrotzalot. Cały proces przebiegł sprawnie i bezproblemowo – od pierwszego kontaktu po finalizację sprawy. Zespół działa szybko, rzetelnie i z pełnym zaangażowaniem. Na każdym etapie byłam informowana o postępach, a wszelkie formalności zostały załatwione w prosty i zrozumiały sposób. Dzięki ich pomocy udało mi się odzyskać należne środki, a całość zajęła mniej czasu, niż się spodziewałam. Zdecydowanie polecam!
Źródło:
Szczepan Tomczyński
Profesjonalne i skuteczne działanie.Zgubiliśmy karty pokładowe opóźnionego lotu i nie podejmowaliśmy z żoną żadnych kroków dotyczących odszkodowania sądząc że nie mamy żadnych szans.Po 6 miesiącach dowiedzieliśmy się że wystarczy kopia umowy z organizatorem wycieczki.Zgłosiliśmy sprawę firmie Zwrotzalot i właśnie uzyskaliśmy odszkodowanie w znacznie wyższej kwocie niż się spodziewaliśmy.Szacunek za skuteczne działanie i podziękowania :):):)
Źródło:
Agnieszka Zaleska
Jako jedna z jedynych osób podróżujących nawiązałam kontakt z firmą i jedna z pierwszych otrzymałam zwrot. Polecam
Źródło:
Kinga Łukaszewska
Sprawa trwała od grudnia 2022 i w tym tygodniu dostałam informację, że linie lotnicze zapłacą €450 odszkodowania za opóźniony lot. Zwrotzalot przez cały ten czas wysyłał update sprawy, zawsze odpowiadał na wiadomości. Sprawa trwała długo, ale tak czy inaczej nie musiałam nic robić poza podpisaniem pełnomocnictwa. Polecam bardzo mocno naprawdę!
Źródło:
Piotr
Skuteczna i uczciwa firma. Kontakt bezproblemowy i co najważniejsze przelew z zadośćuczynieniem za opóźniony lot przyszedł. Trochę to trwało ale ta zapewne spowodowane unikami przewoźnika.Pozdrawiam i Dziękuję
Źródło:
Krystyna Janiszewska
W moim przypadku jestem zadowolona z usług firmy. Kiedy sama starałam się o rekompensatę za odwołany lot od przewoźnika dostałam odpowiedź że mi się nie należy. Po interewencji "zwrot za lot" dostałam część należnej mi kwoty. Trwało to może ok. 2 miesięcy. Bez monitów z mojej strony.
Źródło:
Barbara
Polecam bardzo. Sprawa została zalatwiona pozytywnie.Dobry kontakt, informacje o przebiegu sprawy również.Dziekuje.
Źródło:
Krzysztof Kazanowski
Bardzo dziękuję za współpracę! Właśnie mogę potwierdzić odzyskanie części poniesionych kosztów za skomplikowany lot na Jamajkę. Jestem zadowolony z postępów w sprawie, która zakończyła się zaskakującym zwrotem akcji.
Źródło:
Renata Garov
Polecam wszystkim firmę zwrot za lot . Od momentu zlecenia za 2 miesiące otrzymałam pieniążki. Wizzar odmówił wypłaty odszkodowania. Uważam że nie powinno się odpuszczać takich spraw. Zachęcam wszystkich. Bardzo dziękuję za pomoc.
Źródło: